• Aktuálne verejné obstarávanie

        • Výzva na predloženie cenovej ponuky na zákazku s nízkou hodnotou, v procese zadávania zákazky v zmysle § 117 Zákon č. 343/2015 Z.z. – Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení neskorších predpisov.

          1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

          Názov: Materská škola

          Sídlo: J. Kráľa č. 1, Stupava

          V zastúpení: Alena Požgayová

          Kontaktná osoba: Alena Požgayová

          IČO: 31813011

          Kontaktné údaje: tel: 02/65935118, 0911787400

          e-mail: jkskolka@gmail.com

          2. Predmet zákazky

          „Maľovanie, vysprávka prasklín stien a stropov v priestoroch budovy materskej školy“

          3. Predpokladaná cena zákazky: 7000,- EUR

          4. Opis predmetu zákazky:

          Kód CPV: 45442100-8 maliarske práce

          Predmetom zákazky je maľovanie priestorov, vyspravenie prasklín na stropoch sieťkou, vyspravenie stien, penetrovanie – 1100 m2,  maľovanie bielou farbou – 720 m2,  maľovanie farebne – 380 m2, vyspravenie olejových soklov a vrchný náter olejových soklov 100 m2 v hlavnej budove materskej školy.

          Práce zahŕňajú dodávku materiálu určeného v rozsahu prác:

          - zakrývanie podlahy vlnitým papierom prípadne čistenie podláh

          - penetrácia stien a stropu

          - vyspravenie prasklín na stropoch sieťkou

          - vyspravenie stien

          - maľba /biela alebo jemné farebné odtiene/

          - vyspravenie olejového sokla

          - zakladovanie olejového sokla

          - vrchný náter olejového sokla

          5. Obhliadka miesta plnenia zákazky:

          Verejný obstarávateľ vzhľadom na charakter predmetu zákazky neuvažuje nad obhliadkou

          miest uskutočnenia maliarskych prác. Ak uchádzač prejaví záujem o vykonanie obhliadky

          miest, uskutočnenia maliarskych prác, môže si dohodnúť termín obhliadky s kontaktnou

          osobou, v termíne od 16.11.2022 do 30. 11. 2022.

          6. Miesto uskutočnenia zákazky:

          Materská škola, ul. J. Kráľa 1, 900 31 Stupava

          7. Čas začiatku uskutočnenia zákazky:

          Termín: 29. júl 2022.

          8. Hlavné podmienky financovania:

          Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov na základe faktúry

          Súčasťou faktúry musí byť zmuva o diele potvrdená verejným obstarávateľom.  

          Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa vystavenia daňového dokladu.

          9. Variantné riešenie:

          Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie.

          10. Podmienky účasti:

          Uchádzač predloží požadované dokumenty, uvedie odpovede na nasledovné otázky

          a poskytne návrh ceny predmetu obstarávania:

          A) Uchádzač predloží doklad o oprávnení uskutočňovať maliarske práce, ktoré sú predmetom

          Obstarávania podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže

          uvedené predložením výpisu z obchodného registra resp. živnostenského registra

          (oskenovaný dokument). Úradne overenú kópiu dokladu, nie staršiu ako tri mesiace ku dňu

          podania ponuky, doloží vybratý uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo.

          Predpokladaná celková cena predmetu zákazky:

          Cena sa uvádza v zložení:

          - Cena bez DPH za MJ

          - Cena celkom bez DPH

          - Cena s DPH za MJ

          - Cena s DPH celkom

          - Cena celkom s DPH

          B) Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie túto skutočnosť ako súčasť požadovanej informácie o predpokladanej navrhovanej cene.

          11. Obsah ponuky:

          Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku. Ponuka musí obsahovať doklady a to:

          - krycí list ponuky s uvedením názvu a sídla uchádzača,

          - požadované doklady s informáciami podľa bodu 10. A,B

          - uviesť maximálny čas, počas ktorého je uchádzač o zákazku schopný vykonať prácu od

          záväznej objednávky objednávateľom.

          Originály týchto dokladov musí predložiť víťazný vybraný uchádzač po ukončení súťaže.

          12. Miesto a termín predkladania ponúk:

          Ponuku požadujeme zaslať na adresu verejného obstarávateľa:

          Poštou na adresu: alebo Osobne na adresu:

          Materská škola, ul. J. Kráľa č. 1, 900 31 Stupava

          Najneskôr do 30. 11. 2022 do 12:00 hod.

          Pre urýchlené spracovanie je možné ponuku zaslať na mailovú adresu: jkskolka@gmail.com

          vo formáte PDF.

          Informácie zaslané po tomto termíne, nebudú predmetom skúmania pre účely výberu zmluvného partnera.

          13. Kritériom na vyhodnotenie ponúk:

          Jediným kritériom je najnižšia výsledná cena za všetky položky v EUR s DPH. Ponuka musí

          kryť všetky náklady potrebné na dodržanie zmluvne dohodnutých kvalitatívnych, dodacích

          a platobných podmienok podľa uzatvorenej zmluvy, resp. objednávky a výzvy na predloženie

          ponuky.

          14. Hodnotenie ponúk:

          Ponuky uchádzačov, ktoré budú spĺňať stanovené podmienky účasti podľa výzvy na

          predkladanie ponúk, budú vyhodnocované podľa kritéria – najnižšia výsledná cena.

          V prípade rovnosti ponúk rozhoduje skorší dátum a hodina doručenia.

          15. Prijatie ponuky:

          Úspešnému uchádzačovi bude vystavená objednávka na dodanie služby – maľovanie,

          vysprávka puklín a prasklín stien a stropov v priestoroch budovy materskej školy.

          16. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

          Verejný obstarávateľ:

          - si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena predmetu obstarávania bez

           DPH bude vyššia ako limit v zmysle § 4 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní;

          - si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku príp. redukovať rozsah zákazky v prípade,

           ak cena najúspešnejšej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených

           obstarávateľom na predmet obstarávania a zároveň právo zrušiť súťaž, ak sa podstatne

           zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená /§ 46 /;

          - všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek

           finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to aj v prípade, že verejný

           obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší postup zadávania

           zákazky;

          - poskytnuté informácie budú slúžiť výlučne pre potreby verejného obstarávateľa pre výber

           zmluvného partnera na predmetné uskutočnenie maliarskych prác a výsledok z posúdenia

           týchto informácií nebude zasielaný podnikateľským subjektom, ktoré poskytli predmetné

           cenové ponuky verejnému obstarávateľovi a ich vyhodnotenie sa neriadi ustanoveniami

           § 42 zákona o verejnom obstarávaní. Iba víťazný uchádzač bude oboznámený písomne

          (mailom, prípadne listom ) o úspešnosti svojej ponuky;

          - zaslanie informácie – cenovej ponuky, ktorá tvorí podklad pre výber zmluvného partnera

           na uvedený predmet zákazky nezakladá pre odosielateľa žiadne nároky na uzatvorenie

           zmluvy na predmet zákazky;

          - uchádzač je povinný oceniť uvedený predmet zákazky, podľa bodu č. 4, opisu predmetu

           zákazky. Ak nebudú ocenené uvedené položky, verejný obstarávateľ danú cenovú ponuku

           nebude vyhodnocovať;

          - v prípade podrobnejších informácií kontaktujte: 0911787400,  resp. jkskolka@gmail.com

           

           

          Za Vašu spoluprácu Vám vopred ďakujeme.

           

                                                        

          V Stupave, dňa 15. 11. 2022                                                     Alena Požgayová

                                                                                                                riaditeľka